1. Üldised sätted.
1.1. Need kaupade ostu-müügi reeglid (edaspidi - Reeglid) on pooltele siduv õigusdokument, mis määratleb Ostja ja Müüja õigused, kohustused ja vastutuse, kui Ostja ostab kaupu e-posti teel poes.
1.2. Müüjal on õigus reegleid igal ajal muuta, parandada või täiendada, võttes arvesse õigusaktide nõudeid. Ostjat teavitatakse e-posti teel poes veebilehel. Kui ostja ostab e-posti teel, kehtivad poes tellimuse esitamise ajal kehtivad Reeglid.
1.3. E-posti teel poes ostma on õigus:
1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, st isikud, kes on saavutanud täisealisuse ja kelle teovõimet ei ole kohtumäärusega piiratud;
1.3.2. alaealised vanuses 14 kuni 18 aastat ainult vanemate või eestkostjate nõusolekul, välja arvatud juhtudel, kui nad kasutavad oma tulu iseseisvalt;
1.3.3. juriidilised isikud;
1.3.4. kõigi eespool nimetatud isikute volitatud esindajad.
1.4. Reeglite kinnitamisega garanteerib Müüja ka, et vastavalt punktile 1.3 on Ostjal õigus osta kaupu e-posti teel poes.
1.5. Ostja ja Müüja vaheline leping loetakse sõlmituks hetkest, kui Ostja pärast ostukorvi loomist poes, tarneaadressi määramist, makseviisi valimist ja Müüja reeglitega tutvumist klõpsab nupul "Kinnita tellimus" (vt punkti 5 "Kaupade tellimine, hinnad, maksmise kord, tähtajad").
2. Isikuandmete kaitse.
2.1. Kaupade tellimisel e-posti teel poes võib Ostja:
2.1.1. registreeruda poes e-posti teel - sisestades registreerimisel nõutud andmed;
2.1.2. tellida kaupu poes e-posti teel ilma registreerimiseta.
2.2. Ostja peab kaupade tellimisel punktis 2.1 sätestatud viisidel Müüja poolt ette nähtud asjakohastes teabeväljas märkima Ostja isikuandmed, mis on vajalikud tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks: nimi, perekonnanimi, kauba tarneaadress, telefoninumber ja e-posti aadress.
2.3. Reeglite kinnitamisega annab Ostja nõusoleku, et punktis 2.2 toodud isikuandmeid töödeldakse poe elektroonilises kaupade ja teenuste müügis Müüja tegevuse analüüsimiseks ja otseseks turunduseks.
2.4. Ostja nõustub, et Müüja saadab Ostja poolt märgitud e-posti aadressile ja telefoninumbrile tellimuse täitmiseks vajalikud teavitussõnumid.
2.5. Ostja, registreerudes poes e-posti teel ja tellides kaupu, kohustub hoidma oma sisselogimisandmed konfidentsiaalsena ega avaldama neid kolmandatele isikutele.
3. Ostja õigused ja kohustused.
3.1. Ostjal on õigus osta kaupu e-posti teel poes vastavalt nendele Reeglitele ja muudele poe teabeosadele sätestatud korrale.
3.2. Ostjal on õigus loobuda kaupa ostu-müügi lepingust poes, teavitades Müüjat sellest kirjalikult (e-posti teel, märkides soovitud toote tagastamise ja tellimuse numbri) hiljemalt 14 (neljateistkümne) tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, välja arvatud juhtudel, kui lepingut ei saa tühistada vastavalt Leedu Vabariigi seadustele (nt hügieenitoodete - voodipesu müügi lepingute puhul - vt VšĮ "Vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038" veebilehe teavet, punkt 18).
3.3. Punkti 3.2 reeglit võib Ostja kasutada ainult juhul, kui toode ei ole kahjustatud, selle välimus ei ole oluliselt muutunud ega ole kasutatud.
3.4. Ostja kohustub tellitud kauba vastu võtma ja selle eest kokkulepitud hinna tasuma.
3.5. Kui Ostja registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, peab Ostja need viivitamatult uuendama.
3.6. Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat "Kontaktid" osas märgitud suhtlusvahendite kaudu.
3.7. Ostja, kasutades poe e-posti teenuseid, nõustub nende ostu-müügi reeglitega ja kohustub neid järgima ning mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte.
4. Müüja õigused ja kohustused.
4.1. Müüja kohustub tagama kõik tingimused Ostja e-posti teenuste nõuetekohaseks kasutamiseks poes.
4.2. Kui Ostja püüab kahjustada Müüja e-posti poe tööstabiilsust ja turvalisust või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus piirata või peatada Ostja e-posti kasutamise võimalus viivitamatult ja ilma etteteatamiseta või erandjuhtudel tühistada Ostja registreerimine.
4.3. Müüja kohustub austama Ostja privaatsust ja hoidma konfidentsiaalsena Ostja isikuandmeid, mis on märgitud poe registreerimisvormis.
4.4. Müüja kohustub tarnima Ostja poolt tellitud kauba Ostja määratud aadressile.
5. Kaupade tellimine, hinnad, maksmise kord, tähtajad.
5.1. Poe e-posti teel saab Ostja osta kaupu 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.
5.2. Leping jõustub hetkest, kui Ostja klõpsab nupul "Kinnita tellimus" ja pärast tellimuse saamist kinnitab Müüja selle - saadab kinnituskirja Ostja märgitud e-posti aadressile.
5.3. Kaupade hinnad poes e-posti teel ja tellimuses on märgitud eurodes, sisaldades käibemaksu.
5.4. Ostja tasub kauba eest ühel järgmistest viisidest:
5.4.1. makse e-posti panganduse vahenditega ettemaksuna, kasutades Ostja poolt kasutatavat e-posti pangandussüsteemi. Selle makseviisi kasutamiseks peab Ostja olema sõlminud pangaga e-posti panganduse lepingu. Ostja kannab raha poe pangakontole. Andmete turvalisuse eest vastutab vastav pank, kuna kõik rahatehingud toimuvad panga e-posti pangandussüsteemi kaudu.
5.4.2. makse pangaülekandega ettemaksuna, kui Ostja pärast tellimuse printimist ja lähima panga filiaali külastamist kannab raha poe pangakontole.
5.5. Ostja kohustub kauba eest tasuma viivitamatult. Alles pärast makse laekumist algab kauba komplekteerimine ja tarneaja arvutamine.
6. Kaupade kohaletoimetamine.
6.1. Ostja, kes on tellimisel valinud tarne teenuse, kohustub märkima kauba täpse kohaletoimetamise koha.
6.2. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta ja kaup toimetatakse määratud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale kaebusi vale isiku kauba kättetoimetamise kohta.
6.3. Kaupa toimetab Müüja või Müüja volitatud esindaja (kuller).
6.4. Müüja toimetab kauba Ostjale vastavalt tootekirjeldustes märgitud tingimustele. Need tähtajad on ligikaudsed ja ei kehti juhtudel, kui Müüjal puuduvad vajalikud kaubad laos ning Ostjat teavitatakse tellitud kaupade puudusest. Samuti nõustub Ostja, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida Müüjast sõltumatute ettenägematute asjaolude tõttu. Sellisel juhul kohustub Müüja viivitamatult võtma ühendust Ostjaga ja kooskõlastama kauba kohaletoimetamise tingimused.
6.5. Müüja vabastatakse vastutusest kauba kohaletoimetamise tähtaja rikkumise eest, kui kaup ei ole Ostjale tarnitud või on tarnitud hilinemisega Ostja süül või Müüjast sõltumatutel asjaoludel.
6.6. Ostja peab viivitamatult teavitama Müüjat, kui pakend on kahjustatud või muul viisil vigastatud, kui pakendis on tellimust mittesobivad kaubad või vale kogus, puudulik toote komplekt.
6.7. Kui Ostja märgib kohaletoimetamise ajal pakendi kahjustusi, peab ta märkima kommentaarid kulleri poolt antud kohaletoimetamise dokumendile või koostama eraldi dokumendi nende rikkumiste kohta. Ostja peab seda tegema kulleri juuresolekul. Kui selliseid toiminguid ei tehta, vabastatakse Müüja vastutusest Ostja ees toote kahjustuste eest, mis on seotud pakendi kahjustustega, mida Ostja ei märkinud kulleri kohaletoimetamise dokumendis.
7. Toote kvaliteet, garantiid.
7.1. Iga poe e-posti toote üksikasjad on üldjuhul toodud iga toote juurde lisatud tootekirjelduses.
7.2. Müüja ei vastuta selle eest, et poe e-posti kaudu kuvatav toote värv, kuju või muud parameetrid ei pruugi vastata tegelikule suurusele, kujule ja värvile Ostja kasutatava ekraani omaduste tõttu.
7.3. Müüja annab kvaliteedigarantii teatud kaubatüüpidele kindlaks ajaperioodiks, mille täpne kestus ja muud tingimused on märgitud vastavate kaupade kirjeldustes.
7.4. Kui Müüja ei anna kvaliteedigarantii teatud kaubatüüpidele, kehtib vastavates õigusaktides sätestatud garantii.
8. Kaupade tagastamine ja vahetamine.
8.1. Müüdud kaupade puudused kõrvaldatakse, madala kvaliteediga kaubad asendatakse või tagastatakse vastavalt Leedu Vabariigi majandusministri 29. juuni 2001. a määrusele nr 217 "Asjade tagastamise ja vahetamise reeglite kinnitamise kohta", välja arvatud juhtudel, kui lepingut ei saa tühistada vastavalt Leedu Vabariigi seadustele (nt hügieenitoodete - voodipesu müügi lepingute puhul; vt VšĮ "Vartotojų centras" veebilehe teavet, punkt 18). Kõikide tagastatud kaupade eest makstakse raha ainult makse tegija pangakontole.
8.2. Ostja võib punktis 8.1 sätestatud alusel kaupa tagastada 14 (neljateistkümne) tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, teavitades Müüjat kontaktide osas märgitud suhtlusvahendite kaudu, märkides tagastatava toote nime, tellimuse numbri ja tagastamise põhjuse.
8.3. Kaupade tagastamisel peab Ostja järgima järgmisi tingimusi:
8.3.1. tagastatav ese peab olema originaalpakendis ja korras;
8.3.2. toode ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud;
8.3.3. toode peab olema kasutamata ja oma välimust kaotamata (silt terve, kaitsekile eemaldamata jne) (see punkt ei kehti defektse toote tagastamisel);
8.3.4. tagastatav toode peab olema samas komplektis, nagu Ostja selle sai;
8.3.5. toote tagastamisel tuleb esitada ostutõend.
8.4. Müüjal on õigus keelduda Ostja tagastatud kauba vastuvõtmisest, kui Ostja ei järgi punktis 8.3 sätestatud tagastamise korda.
8.5. Vale või madala kvaliteediga toote tagastamisel võtab Müüja need vastu ja asendab sobivate toodetega.
8.6. Kui Müüjal puuduvad sobivad asenduskaupad, tagastatakse Ostjale makstud summa, välja arvatud tarnekulud.
9. Ostja ja Müüja vastutus.
9.1. Ostja vastutab täielikult enda poolt esitatud isikuandmete õigsuse eest. Kui Ostja ei esita registreerimisvormis õigeid andmeid, ei vastuta Müüja tekkivate tagajärgede eest ning omandab õiguse nõuda Ostjalt otseste kahjude hüvitamist.
9.2. Ostja vastutab poe e-posti teenuste kasutamisel tehtud toimingute eest.
9.3. Pärast registreerimist vastutab Ostja oma sisselogimisandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui poe e-posti teenuseid kasutab kolmas isik, kes on ühendatud poe e-posti kaudu Ostja sisselogimisandmetega, loetakse see isik Ostjaks.
9.4. Müüja vabastatakse igasugusest vastutusest kahjude eest, mis tekivad, kui Ostja ei ole hoolimata Müüja soovitustest ja Ostja kohustustest neid Reegleid lugenud, kuigi tal oli selleks võimalus.
9.5. Kui Müüja poe e-posti lehel on linke teiste ettevõtete, asutuste, organisatsioonide või isikute veebisaitidele, ei vastuta Müüja seal oleva teabe ega tegevuse eest, ei järelevalveta ega esinda neid ettevõtteid ega isikuid.
9.6. Kahju korral hüvitab süüdlane teisele poolele otsesed kahjud.
10. Turundus ja teave.
10.1. Müüja võib oma äranägemisel algatada poes e-posti teel erinevaid kampaaniaid.
10.2. Müüjal on õigus ühekülgselt, ilma eraldi teavitamiseta, muuta kampaaniate tingimusi ning neid tühistada. Iga muudatus või tühistamine kehtib ainult edaspidi, st alates selle jõustumisest.
10.3. Müüja saadab kõik teated kasutades Ostja registreerimisvormis märgitud suhtlusvahendeid.
10.4. Ostja saadab kõik teated ja küsimused Müüja e-posti aadressile, telefonile ja e-posti aadressile, mis on märgitud poe "Kontaktid" osas.
10.5. Müüja ei vastuta, kui Ostja ei saa saadetud teavet või kinnitusmeile internetiühenduse või e-posti teenusepakkujate võrkude häirete tõttu.
11. Lõppsätted.
11.1. Need kaupade ostu-müügi reeglid on koostatud vastavalt Leedu Vabariigi seadustele ja õigusaktidele.
11.2. Kõik Reeglite täitmisest tulenevad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused vastavalt Leedu Vabariigi seadustes sätestatud korrale.